Vi har anskaffet de samme par UGG-tøflene i løpet av et halvt dusin tiår i dag, og selv om partneren min og jeg bruker dem hjemme daglig gjennom vinteren (jeg tok også kontakt med disse utenlands for en tid, rett før partneren min og jeg godkjente faktum at tøfler ikke passer over og over husgrensen), vil de være i superlativt problem.
Rett før jeg valgte UGG-tøfler til huset, trengte jeg et par vanlige tøfler med tett stil. Jeg kan ikke huske det spesielle merkenavnet, men jeg husker virkelig klart og tydelig hvor flott det absolutt var for å få direkte inn i disse. Selv om du bør bruke hendene eller kanskje vie utmerkede 20 eller så bare noen få sekunder angående konstant bevegelse for å få føttene til Salomon sko å kjøpe UGG-er, så vel som andre beslektede sko-lignende tøfler, lukker det spesielle slideshowet til. I tillegg tumler de bort Salomon Supercross GTX-sko fra langt mer uanstrengt, avdekker mye mer av en fot for å kunne avkjøle oksygen, og gi lite forsvar i motsetning til den komprimerte Salomon Speedcross Pro Svart / Gul Trail Løpesko snøen, snøen, rullesteinene, bakteriene, så vel som andre kan bli funnet du kunne komme over i tilfelle du scenen utvendig.
Hensikten, når du definitivt samler deg, vil være der et par tøfler som kan være ideelle for en mann kan være et usunt valg angående en person til. I en tid angående hustøfler oppvarmet ved hjelp av mikrobølgeovn eller kanskje UNIVERSAL SERIAL BUS-forhold og også originalitetstøfler som tilnærmet designet angående sett fra en hvilken som helst dinosaurus for å kunne Chewbaccas konfrontasjon, kan det være vanskelig å være i stand til å minimere fra blandingen og også ta hensyn til bare et par gode valg for koselige, behagelige skjønnhetssko Salomon Sense Ride GTX sko eller støvler. Derfor har vi vært følgende.