Je WearTesters-team heeft frames gekregen in de Underneath Shield HOVR Machina voordat Underneath Armor 's Man Functionality Smt. Je sneakers zijn gerouteerd, dus we kunnen deze mensen bekritiseren en hebben ze geprobeerd tijdens de joggingoefeningen op de top.
Natuurlijk, Jordan 3 Retro-schoenen die WearTesters blijven, Jodi samen met Mijn echtgenoot en ik doken in om deze mensen krachtig te beoordelen en plaatsten een verscheidenheid aan mls bij hen voor velen van ons misschien op de smt. Frank kleedde zich in de, maar onderzoek deze mensen toch niet. Dat is zeker fijn, we zullen altijd deze specifieke edelsteen hebben waarbij je ex je Adidas-elektriciteit verbetert gedurende heel 2013. De standpunten zullen in de eerste online zoekvideo zijn. Lees verder met betrekking tot aan Jodi samen met de ongefilterde functionaliteit van I op je Underneath Shield HOVR Machina.
Verkrijg om te lokaliseren in Underneath Shield Verkrijg vrouwen in Jordan LEGACY 312 schoenen Underneath Shield
Onder het schild HOVR Machina Support
Ondersteuning
Kwam: Your Underneath Shield HOVR Machina gebruikt (verrassing!) HOVR omdat polyurethaanschuim ondersteuning biedt. Uw sneaker heeft het passende Jordan 12 Retro schoenen volume van HOVR. Het idee heeft echt een voordeel van 2 mm op heap-niveau voor de Underneath Shield HOVR Boundless, UA's bijna alle schokabsorberende hardlopers met betrekking tot 2019. Snel groot verschil, het aantal toegepaste HOVR lijkt equivalent.
Uw 2 mm grote verschil komt door de toevoeging van een Pebax-voortstuwingsprothese die is ingeklemd jordan basketbal schoenen met een paar cellulaire niveaus met HOVR in de tussenzool. Uw voortstuwingsgebit werd uiteindelijk aangemoedigd door simpelweg gelijkwaardig porselein tijdens cursusstoten en brengt omkering. Mijn echtgenoot en ik vonden een geweldig plantseizoen, ook al joggen we in het individu. Het idee van Jordan 13 Retro schoenen was niet een nieuw plantseizoen voor het aantal kunstgebitten en vezels, maar het werd toch zichtbaar, en maakte het gemakkelijker voor hulp dat het voor ons haalbaar werd om ze voldoende te doen om 75+ te doen mls.
Naast het voorbereiden van een ongelooflijk goed gedempte sneaker, omvatte Underneath Shield een nieuwe solide ortholite binnenzool waarmee je zonder risico kunt instappen, samen met urenlang gemak. Uw mix met HOVR, voortstuwingsprothese en zachte binnenzool creëren uw HOVR Machina Underneath Armor bijna alle schokabsorberende hardlopers tot nu toe.