Oma kohtaaminen, jonka TPU-kohde etsii henkilökohtaisiin jaloihin liittyvää jalkaansa, mutta tämä ei siis ollut huono vaiheeseen, jossa sain rakkuloita tai jopa muita tärkeimpiä asioita, kuten henkilön lukumäärän Se oli ollut Nike Kobe AD NXT 360 -koripallokengät aivan kuten lempeä epämukavuus siitä syystä, että alue, joka ei hätännyt minua henkilökohtaisesti, kun aktiivisesti pelataan tiukkaa golfpalloa, ei ehdottomasti ole mitään rakkuloita. puolivälissä, kun suoritat paljon vähemmän äärimmäisiä toimia, joita voimme asua yhdessä.
Jos kuitenkin saat tämän ongelman tai sinulla on oltava laajempi jalka, see here suosittelemme vaihtamaan viidenkymmenen prosentin suuremmaksi. Sillä on haluttu vaikutus henkilökohtaisesti.
Sen lisäksi, että koko rakennettu / rakennettu ylhäältä asennettu minulle henkilökohtaisesti melko kuin 4 's, ilmavirta voidaan parantaa.
Tähän mennessä varsinainen Curry 5 -arviointi voi olla lakko tai jopa ohittaa tyypillisesti. Kuitenkin ottaen huomioon, mitä nämä ihmiset ovat Adidas-koripallokengän symboli, nämä köyhät lapset olivat olleet paljon enemmän kuin yllätysshokki, joka oli henkilökohtaisesti yhteydessä siihen, miten matalan huipputason taiteilijan rohkaiseminen voisi olla. Varmasti, he eivät voita yksilöitä suurempia kavereita, kuten The Nike jordan Syy miksi. Ei oikeastaan Zer0. 1, adidas Deb Flower 8 tai jopa todellinen UA Generate four. nämä tyypit saattavat olla luultavasti kaikkein rohkaisevimpia suosituksia, jotka liittyvät 2018: een.
Kyse ei ole siitä, kuinka paljon teknologiaa todellinen jalkine on, vaan se on hienosti huomaavainen rakennus. Ei todellista yllätystä, todellinen järjestelmä on oikeastaan täysin tasapainoinen julistamalla tarjoamaan sinulle parempaa tasapainoa ja hallitsemaan enemmän kuin omasta liikkeestäsi. Kuten ylemmät toiminnot, joita ei-venytettävä nylon-päällinen päällystää, että Air Jordan 6 -koripallokengät pitkittyvät välipohjan siivet suojaavat omia jalkojasi kaikenlaisella vaakasuoralla liikkeellä. Kun se tulee takaisin, tällä hetkellä voimme löytää täsmälleen saman nailon päällekkäisen päällysteen, jotta varsinainen takakorkoalue olisi paljon tiukempi ja useita pieniä muovimateriaalia siipiä jokaiselle ominaisuudelle, josta tulee hyvä ulkoinen kantapään vastakkain. Se ei kuitenkaan ole kovinkaan paljon, ja useimmat Adidas D Lillardin 5 koripallokengät ovat saaneet työn hyvin.
Jälleen kerran, todellinen Curry 5 joissakin tapauksissa ei käänny minulle henkilökohtaisesti aivan kuin vähän toimintaa päinvastaisessa järjestyksessä, ja siitä, miten TPU-komponentti laukaisi muutaman arkuusongelman, jotka selkeyttivät kumitun, välttivät koko vetovoiman työkalun suorittamalla hienosti kohtalaiset oikeudelliset tuomioistuimet . Kuitenkin tämä tekee useita kohtia paljon paremmin kuin todellinen neljä, kuten paljon parempia materiaaleja Nike LeBron 16 koripallokengät vaihtoehto, parempi hengittävyys ja paljon parempaa apua. Ja niinpä olen kokenut muutamia 50/50 tunteita heitä kohtaan.